<body>
torek, 24. april 2007
avtor: girl007, 11:13
Ne ni to vprašanje. Vprašanje je Kako lulati? Kako naj lulajo fantje doma? Ali v stoje ali v sede?
Na to temo se je v soboto razvila burna debata, ki je na koncu pripeljala vse do solz.
Sama sem tega mnenja, da naj moški doma lula v sede, povsod drugje, pa tako kot mu paše.
Zakaj tako mnenje? Enostavno zato, ker, če je moški malo večji, pa naj še kako cilja v školjko, pošprica vse naokoli. In nima to veze s tem, da on ne zna lulat. Ker bi se v 25ih letih vsaj to lahko naučil. Ampak je dost velik možakar in gre vse mimo.



Kdo pa čisti? Jaz. Jaz, ki potem doživljam razne slabosti in siljenja na bruhanje. In sem mu dala ultimat, no ne ravno ultimat, prosila sem ga lepo, naj se prosim usede, ko gre lulat. In me on uboga.
Problem je nastal, ker je neko dekle na ves glas se smejalo mojemu fantu, ker je sprejel tak kompromis.
Skoraj tako je izpadlo, da je navadna mevža, ker se pusti babi komandirat, da še v lastni hiši ne sme scat kot hoče.
Medtem pa sta dva fanta v družbi odkrito priznala, da onadva to prakticirata, ker jima je to veliko bolj všeč. Sicer pa sedita na školjki samo in izključno doma. No, tukaj jima dam prav, ker nekatere ženske niso vešče gospodinje in pri takemu, kjer mu pusti, da polula vsa naokoli, jaz niti ne stopim v WC. In ja, nekateri moški brez sramu to tudi priznajo. Pa a so zaradi tega manj moški? Ne. In ja, zame je meja odraslosti to, da moški ugotovi, da je higiena na prvem mestu in da, če se usede ve, da je veliko naredil za to.



Sedaj pa vprašanje. In higienskih razlogov doma je priporočljivo, da fantje lulajo v sede. Potem so tukaj vonjave, če WCja ne čistiš vsak dan.
Ali ste mnenja, da naj lula kakor mu paše in ve čistite za njim, ker je pač vaš partner, ali pa da sprejme kompromis, da lula v sede in s tem vam prihrani veliko muk in pospravljanja?
 



2Komentarji:


Blogger Alex, 26. april 2007 ob 23:18

Hehe jz sam zutri sedim k lulam k sem preveč len da bi stal :))

 

Blogger iris, 2. maj 2007 ob 16:46

kaj pa vem no...Men je to ful hecno, da tip sede ščije...haha ne vem zakaj sam k si predstavlam me skor pobere... Al naj zadane lukno če pa ne zadane pa naj sam puca...jebat ga...