<body>
sreda, 21. marec 2007
avtor: girl007, 00:00
ZVONČKI IN TROBENTICE

Zvončki in trobentice, mačice, vijolice
spet iz zemlje vzklijejo,
saj pomlad je tu.
Travica ozeleni, vse v gozdu oživi,
kukavca spet poje nam
svoj napev ku-ku.

Mlada sem in dobro vem,
da ljubiti vroče smem,
saj pomlad napravi to, da nam je lepo.

Zvončki in trobentice..

Tudi zame je pomlad,
pa čeprav več nisem mlad,
vendar v srcu čutim to,
pa mi je lepo.

Cingu cingu cingulin
poje zvonček prek dolin,
zraven pa trobentica
trobi tra-ra-ar,
trobi tra-raa-ra
Slike "http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2953589/2/istockphoto_2953589_yellow_crocus.jpg" ne morem prikazati, ker vsebuje napake.
Pomlad je najlepši letni čas leta. Vsaj zame. Koledarsko se začne 21.3. in konča 21.6. Sicer smo pomlad dočakali veliko prezgodaj, a nas je samo dan pred njenim "uradnim" začetkom presenetil sneg.
V tem letnem času ima veliko mojih prijateljev rojstni dan. Seveda ga imam tudi jaz. In moja tatečna polovica. Zgleda se veliko staršev ob koncu poletja stiska in tako na pomlad dobi male otročičke.
Pomlad mi je všeč, ker s tem časom narava oživi. Ptice se vrnejo iz toplih krajev. Ptički žvrgolijo. Drevesa ozelenijo.
Sončni žarki nas prijetno grejejo na kavicah. Klepeti so bolj sproščeni. Pari se na novo zaljubljajo. Fante in punce nosi pomlad.
Tički s hlač bežijo in joškice na plano hitijo.
Vse se bolj slači, saj je pomlad predpriprava na vroče poletje. Ko vsi hormoni popustijo.
Tudi naju dva je spomladi močno razganjalo, saj se je najina vroča romanca zgodila spomladi. In še danes uspešno laufa. Tudi zato je pomlad moj letni čas. Ker praznujemo in se veselimo. Ker sem spoznala človeka, s katerim hočem preživeti preostanek mojega življenja.
 



2Komentarji:


Blogger Ula, 20. marec 2007 ob 21:04

ja, vaju dva še zmeri tok razganja, da konc ... haha

 

Blogger Tjaša, 21. marec 2007 ob 09:32

Jaaa no pišuka, prvi pomladni dan, uzuni pa ta bela nesnaga, fuj :D

Ta sneg je čist bedn, naj bi pršou takrat, k je biu čas zato, ne pa zdeejj ... jao :D

Drugač pa edino pravilno, da vaju razganja, hehe, sej tko tut more bit!! ;)