<body>
petek, 23. marec 2007
avtor: girl007, 21:54
Slike "http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/1899147/2/istockphoto_1899147_prince_princess.jpg" ne morem prikazati, ker vsebuje napake.
Le nekaj najbolj standardnih, ki so se mi že zgodile. Ene so čisto navadne, druge bolj kompleksne:
  • NEPOVRAČILO stroškov za bencin: Ko se z nekom skupaj nekam odpraviš, po možnosti še tista oseba da idejo kam bi šla, nato pa ko prideta domov meni nič tebi nič o stroških, samo adijo slišiš od nje.
  • Ko greš z nekom na kosilo, kavo je nekako lepo in človeško da si delita stroške, enkrat eden drugič drugi ne pa da stalno ti plačuješ, druga oseba pa se samo šlepa. Po možnosti še pobere drobiž, ki ostane. Čeprav si ti plačal kavo.
  • Bipanje: Saj razumem, da kdaj komu na telefonu zmanjka denarja, ampak da pa prav nikoli nimaš nič na računu pa tudi ne gre v nedogled. In da mi potem vsak bipne 3-5 krat na dan (kolikokrat se mu to pač zdi), pa hvala lepa za take prijatelje.
  • Izkoriščanje za razne usluge, katerim ni konca. Ko pa jo ti potrebuješ, te osebe ni nikoli. Če pa slučajno kdaj rečeš, da ne boš nekaj naredil, potem pa ti sledijo besede kot so, da nisi nikoli na voljo, da nič ne narediš zanj, ampak samo on zate.
  • Ti bom vrnil(a) ko bom imel(a) je zelo pogosta fraza, ki pa nikoli ne postane realnost.
  • Posodi mi, saj sva prijatelja(ici), saj me poznaš. LOL Prijateljstvo in posojanje pa res ne gre skup. Vsaj glede na izkušnje ne.
  • Se ti bom oddolžil - te besede ponavadi pomenijo od zdej naprej te bom ignoriral.
  • Povej mi, sej ne bom nobenemu povedal(a), čez 15 min klic druge kolegice, ki te povpraša o zaupani stvari. Če skrivnost poveš nekomu, to ni več skrivnost. Skrivnosti potujejo hitreje od svetlobne hitrosti.
Če se kdo prepozna, naj se zamisli. Ni napaka v meni, pač pa v njem samem, ker to počne in je brezobziren do drugih.

Pa sej ni ravno fora, da mora biti vse striktno deljeno na pol in da obe strani enako dajeta in prejemata, samo nek odnos je pa vseeno treba imeti vzpostavljen ne glede ali je to tvoj partner, sorodnik ali prijatelj.

Brezobzirnost = brutalnost, surovost
 



1Komentarji:


Blogger Ula, 24. marec 2007 ob 18:26

priznam, jaz se skoz neki šlepam na drugih. Jebat ga, če nimaš, pač nimaš.
Jaz priznam, da nimam. Ko pa imam, pa tudi jaz kako pijačo plačam :P
drugače pa nikoli nisem od nikogar zahtevala povračilo karkšnih koli stroškov ali pa, da mi bo naslednjič dal keš za kavo, ker danes nima. Ker, če delam usluge, ne rabim nič za to.
je pa jasno, da če grem s tabo na morje, da si delimo stroške. ;)
Denarja posojam pa itak ne. Samo Srkiju. Jao, pol pa njega pa njegov kurji spomin terat okol :P