<body>
sobota, 24. marec 2007
avtor: girl007, 22:33


Kot vsi vemo poznamo pod besedo Viktorji prireditev na kateri podelijo prestižno nagrado za medijske dosežke in popularnost. Čeprav so nekateri nagrajenci za lase privlečeni.
Čeprav je prenos te slavnostne podelitve dokaj brezvezen, se zna zgoditi, da je ta prireditev silno zabavna in zanimiva. Kako? S pravim voditeljem.
Letos je že drugič prireditev vodil Jurij Zrnec, ki velja za enega najuspešnejših voditeljev te prireditve. Zame pa je on zaenkrat edini, ki zna narediti to prireditev gledljivo. Že prvikrat, se je zelo izkazal. Res se zna potruditi tako za povabljence na prireditev, kot za gledalce. Torej letos je že drugič dokazal, da res zna, tip obvlada.

Naš Jurij je simpatičen, zabaven, res zna spraviti ljudi v dobro voljo. Nasmeje me do solz. Res je faca, prov sanjski moški kar se zabavnosti tiče.

Kako pa so bili podeljeni viktorji pa si lahko ogledate na spodnjem linku:
http://24ur.com/naslovnica/ekskluziv/ekspres/20070324_3093094.php
 



2Komentarji:


Anonymous Anonimni, 26. marec 2007 ob 10:30

Hehe, jaz sem se enkrat skor "poročila" z njim na eni reviji za moške poročne obleke. :)))
Faca je za znort, takrat je tut take ven metal, da res ni. ;)

Drugač sem pa pršla zato, da ti dam link od foruma, če ga slučajno nimaš spravljenga, ker sem blog zbrisala:
http://applebiteccc.mojforum.si

 

Blogger anja, 26. marec 2007 ob 23:20

Jurij je itak car ... on naredi vsako stvar zabavno