<body>
četrtek, 7. junij 2007
avtor: girl007, 21:54
Teli članki na 24.ur so mi prav všečni. Včasih se mi zdijo skrajno trapasti, za lase privlečeni, včasih pa poučni.
Današnji članek je o stvareh, ki jih on ne mara.

1. Z zobmi se dotika penisa
Verjamem, da tega ne marajo, ampak večini tipi je to hudo rajcing.

2. Pregroba igra s testisi

vse moške, ki jih poznam, najbolj moti, če se igramo z njihovimi jajčki. Ker jajčka so njihov zaklad in ne dotikaj se jajčk. Ta nadloga pride takoj za vtikanjem prsta v rit. Pač moški tega ne marajo. No, vsaj moji ne. Vseeno pa mislim, da tistemu, ki to sede, je močno nagnjen k homoseksualnosti.

3. Prehitri in preveč radovedni prsti
Vidite!!! Stran o ritke. Prsti NE sodijo v moj anus, zato prosim jih ne rini tja.

4. Med oralnim seksom misli na liziko
Lollipop, lollipop, oh lolli ... lolli ... lolli ...
Mmmm, kaj pa za nas, ki rade liziko grizljamo? Aha, št. 1 ;)

5. Ne ve, kdaj je treba prenehati
Zakaj ga ne smemo mučiti? Ravno, ko mu prihaja, je najbolj ranljiv in ravno takrat ga moraš najbolj mučiti. Močno ga stisni za lulčka, mogoče ti kaj obljubi :P

Slike "http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/3390563/2/istockphoto_3390563_lip_service.jpg" ne morem prikazati, ker vsebuje napake.

6. Ne ve, kdaj je treba nadaljevati

no, no ... mi točno vemo kdaj je treba nadaljevati. Ampak taktika lupčki.

7. Premočno stiska bradavičke
Grizljanje bradavičk. Moj nacionalni šport. Stiskanje bradavičk, ko ni priden. Obožujem njegove bradavičke. Ampak samo, če moški ni preveč poraščen. V tem primeru si grizljaj bradavičke kar sam.
8. Govori kot delavec na gradbišču
dirty talk? Meni to tudi ni všeč.

9. Preveč je sramežljiva
Hehe, luč ugasnt, pa pod odejo. Tudi mi ženske NE maramo sramežljivcev. Pokaž mi tole fine ass.

10. Rutina
Kdo pa ima rad rutino in dolgčas? Zato pa menjamo poze in sexamo povsod in povprek. Nikoli rutine, ker rutina ne prinese nič plodnega. Je pa res, da nekaterim parom pa rutina predstavlja celoten smisel veze. Čudna so pota ...


11. Pred seksom je fižol

A lahko prosim LOOOOL???? Ja u redu, pa kaj mislite, da smo? Da bomo med sexom prdele k delavci in to še fajn smrdeče prdce? Hahahaha
 



1Komentarji:


Blogger Blanka, 9. junij 2007 ob 11:55

hehe, čist z vsem se strinjam, sploh s tistim kar si dopisala :D

sam men je edin škoda da jih jajčka bolijo..jst bi tist skos mrcvarla :D
tok so mi hudaaaa...

no bejbi, vidš, lets talk about sex :D