<body>
sobota, 17. marec 2007
avtor: girl007, 14:35
Zaničevanje vsega, kar ni tvoje in poveličevanje svojega, čeprav je to bistveno slabše kot njegovo.
"Vesna, tvoj Gašper je pa samo za odpustit. Če bi mene tip pustil samo v nedeljo in šel smučat, PRISEŽEM, da bi ga v tistem hipu zapustila!"
Vedno sem rekla, da so moje stvari, moje. In če jih delim z nekom, ki mu zaupam, super. Ampak, da se vsak, ki nima niti urejenih lastnih vez, vtakne v to, kaj je z mojo vezo. Žal moraš biti dovzeten za hitre spremembe. Danes lepo govoriti o enem, jutri pa že o drugem - ker se časi spreminjajo. Včasih žal prehitro.
Slike "http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2688008/2/istockphoto_2688008_red_rose.jpg" ne morem prikazati, ker vsebuje napake.
Draga darila in potovanja so izraz prave ljubezni. Za nekatere spoštovanje, prijaznost in razumevanje in ljubezen partnerja ni dovolj. Eni so bolj za materialne stvari v vezi kar se tiče analiziranja drugih vez, čeprav sami tega v svoji vezi niso deležni. Najbolje je pač biti pameten. Priznam, mene veliko vozi naokoli. Na krajše izlete, na razna potovanja. Ampak nikoli, res nikoli, mi ni padlo na pamet, da bi nekomu pametovala, ker fant/dekle enostavno ne more oditi z njim/njo na krajši dopust. Ampak jaz razumem. Zakaj? Ker enostavno vem, kaj pomeni služba, pa čeprav delam v družinskem podjetju in bo nekdo spet pameten, da mi je bilo podarjeno in da nič ne delam. vem kaj pomeni fantova služba, ko se "bori" za redno zaposlitev. Vem, kaj pomeni, če nimaš financ in če je fax posredi. Nekateri pač mislijo, da vedo več kot jaz. Bog vam požegnej pamet.

Nekateri živijo v svojem malem sanjskem svetu. Mi2 bova naredila to, pa to bova ustvarila, pa nihče nima ne končane šole ne redne zaposlitve. Mi2 z mojim dragim imava oba redne prihodke, pa ne ravno nizke, pa si ne bi še lep čas ustvarila tega, kar imava danes, če ne bi imela prostora, čeprav imava dve zazidljivi parceli, še ne "sanjava" o svoji hiški. 200.000€ ni ravno malo denarja, kajne ;)? Če pa tudi parcele nimaš na nekem normalnem kraju (pustimo Črešnjevce), kjer bi rad živel, pa je potrebna še minimalno četrtina tega zneska. Tako, da je včasih resnično potrebno 2x razmisliti, preden pljuneš kako tako neumnost.
Slike "http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2133137/2/istockphoto_2133137_new_dream_home.jpg" ne morem prikazati, ker vsebuje napake.
Hlinjenje bolezni, namesto enostavnega stavka: "Ne da se mi!"
S tabo ukvarjat, s tabo potovat itd. Včasih mi je res že prav smešno, ker si ljudje enostavno izmišljajo že tako bedne in jadne izgovore, da bi se izognili nekem srečanju. Prijetnem ali manj prijetnem.
Enostavno se morajo nekateri učiti stavka "Ne da se mi!", ker resnica včasih lepše zveni kot pa neka za lase privlečena, že 100x zlajnana laž. Pomota, izgovor.
Zame je to hinavščina. Niti ne gre tako za samo izmikanje določenim ljudem kot samo prekrivanje načrtov z nekom drugim. Resnično se meni velikokrat ne da iti npr v Ljubljano na žurko, a vseeno stisnem zobe in grem. Enostavno grem, da vidim stare obraze in da se imam lepo. Zakaj bi pa vsak večer prečepela z njim pred TVjem?
Najlepša od vseh mi je pa ta, da si zame bolan, za drugega pa zdrav. Potem pa, ker imam res srečo, te srečam vsega poskočnega in rahlo majavega (beri: nažganega) v bližnjem lokalu na isti večer, ko naj bi bil (zame) bolan. Haha, odloči se, a si ali nisi bolan?
Slike "http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2166141/2/istockphoto_2166141_sick_girl_with_mother.jpg" ne morem prikazati, ker vsebuje napake.



* prijateljske in partnerske