<body>
sobota, 10. februar 2007
avtor: girl007, 19:50
Vse več je ljudi, ki imajo prijatelje le za lutke, ki jih iz skrinjice vzamejo, ko jim je dolgčas, ko jim to paše, ko se jim da, ko jim ničesar ne zamerijo, ...

V kolikor jim pa ni do njihovega druženja, oz. se nakuhajo ker je pač ta prijatelj naredil napako, in sicer nevede. Kar naenkrat si na ignore in oni to pač delajo upravičeno :S In nato pričakujejo od svoje lutke, da ko se bodo oni odkuhali, bo pa spet vse po starem in se bojo šli spet svojo igro.

Jaz tega nisem še nikomur naredila, ker se držim pregovora, da drugim ne počnem tistega, kar ne želim, da bi kdo to počel meni.

Konec koncev vsi imamo srce, ki je tudi ranljivo. Če ti je do nekoga, ga pač ne boš prizadel, vsaj ne namenoma.

Jaz nočem biti lutka, ki je za uporabo samo ko se enemu zdi !!!
Ne pustim da se nekdo dela norca z mene. Tudi jaz sem človem k srcem.