<body>
sobota, 17. marec 2007
avtor: girl007, 13:58
podnaslov: "Jaz pa ne kegljam, jaz bowlam."

Slovenci, trapast narod kot s(m)o, se zadnje čase vse bolj obnašajo "pomembno".
Na Krvavcu je dandanes opaziti vse več nastavljačev, pozerjev kot pa samih ljubiteljev smučanja, ki dejansko pridejo na Krvavec smučat. Glej ga zlomka, tudi to se dela na Krvavcu. Vse več je tistih, ki sedijo na kavici v svojem novem smučarskem pajacu, z nevemkakimi očali, poleg njih pa stojijo nove "karving" smuči. Pa še to ni tisto, če nimaš borda. In te nekateri dejansko gledajo po strani, če slučajno prideš na Krvavec smučat v svojem starem zelenem kombinezonu in z lanskim modelom karving smučk.
Slike "http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2896243/2/istockphoto_2896243_two_snow_skiers_jumping_against_blue_sky.jpg" ne morem prikazati, ker vsebuje napake.
V Sloveniji se je kot plevel razpasel t.i. bowling in resnično ne mine večer, da ne bi bila Arena Vodafone nabito polna. Ker enostavno gredo Slovenci tja, kjer so Američani že bili. Kaj se je zgodilo z biljardom, da je tako dobil na ceni? Nekoč si dal za žeton/uro (odvisno od lokacije) 300sit, danes te ta igra stane 7€/h.

Zakaj nihče več ne plava v morju? Ali resnično nihče več ne zna plavat? Ne, ker potem ne bi nihče paradiral v svojih novih kopalkah, v novih joških in z "brezhibnim" telesom po plaži.

"Jaz NE nosim ponaredkov."
Potem pa ima v omari čevlje s 4 črtami. Ammm, ljubica Adidas ima samo tri, remember?

"Oh, dragi, danes sem na dieti."
Največkrat slišan stavek v restavraciji. Ona naroči ocvrt malancan, on T-bone-a. Na koncu revežu ta prekleta d****a p*****a poje vso prilogo in pol zrezka. Ja, a ne zgleda dobro, če ženska poje nekaj konkretnega?
Slike "http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2971004/2/istockphoto_2971004_new_york_strip_steak.jpg" ne morem prikazati, ker vsebuje napake.
"Sorry, jaz se pač ne sprehajam in ne hodim na Šmarno goro. Jaz grem 2x tedensko na pilates/fitnes."
Že tako smo cele dneve v zaprtih prostorih (služba/fax/družba), nekateri pa še živijo v bloku, kjer ne moreš niti konkretno na balkon. Namesto metanja denarja stran za brezzvezne tečaje, kjer ne bo nihče bolj suh in bolj fit in lepši in oh in sploh, bi se lahko 1x tedensko sprehodili po svežem zraku. Če ti to ni omogočeno, se pa odpelji kilometer z Ljubljane ;).

"Jaz se pa pač v mesto NE bom vozila z busom."

Avtobus ti ustavi pred blokom in te odloži pred faksom. Ampak ne. Draga gospodična bo raje šla z avtom, da ga pusti v nekih rovtah in nato pešači kilometer do faksa. Zakaj? Zato, da lahko reče, da je z avtom. Aj lubica, grow up!
Slike "http://www.jh-lj.si/upload/pic/predstavitev_lpp.jpg" ne morem prikazati, ker vsebuje napake.

Pa brez užaljenih komentarjev, da pilates resnično pomaga. Meni se z raznimi komentarji ni potrebno dokazovati.
 



9Komentarji:


Blogger Dejzi, 19. marec 2007 ob 19:56

Tale zadnja mi je zelo ljuba :rofl: :rofl: ker se spomnim, na eno dečvo, ki to dejansko prakticira. Sicer ne vem zakaj, ampak ok,..

 

Blogger Ula, 20. marec 2007 ob 12:41

a name? LOOL

 

Blogger Dejzi, 20. marec 2007 ob 13:06

LOOL nate seveda!! Na katero si pa ti mislila?!? jaz poznam samo eno ki je tega sposobna :P:P

 

Blogger Ula, 20. marec 2007 ob 15:40

ja, vem, da name :D
hehe

 

Blogger girl007, 20. marec 2007 ob 17:16

Ula jest pa ne nate, k ti maš avto sam pred hišo parkiran :P

 

Blogger Ula, 20. marec 2007 ob 20:03

aja sej RES!!!!
v petek sva šli tko peš na koncert LOOOL

 

Blogger girl007, 20. marec 2007 ob 20:04

No ke še ne, nazaj pa ;))

 

Blogger Ula, 20. marec 2007 ob 20:05

no, pol je tvoja ugotovitev točna!
moj avto stoji pred hišo ali trgovino LOOL
uuu, pa v Citypark sem tut peš prišla haha

 

Blogger girl007, 20. marec 2007 ob 20:11

Sej pravm no da nism tebe misnla :P