<body>
sreda, 24. januar 2007
avtor: girl007, 10:19
Marsikaj. Pa vendar ne toliko stvari, da se z nami ne bi dalo shajati.

- zamujanje
- govorenje v šifrah (moški so zelo preprosta bitja, zelo enostavna, na nek način »enoceličarji«, z njimi je treba govoriti čimbolj naravnost, predvsem pa iskreno. Brez dodatnih ovinkov, brez igric)
- prevelika osladnost
- siljenje v nakupovanje
- igranje svetnice
- pogrevanje preteklosti, primerjanje z bivšimi (moške namreč zanima sedanja veza, ta trenutek)
- opravljanje vseh poznanih, predvsem svoje konkurence (drugih žensk)
- govorjenje nonstop, brez prekinitev
- posesivnost ženske (vprašanja podobna kam greš, s kom, zakaj, kdaj prideš?)
- da SEX uporabljaš kot orožje, da bi dosegla svoje
- postavljanje ultimatov, prepovedovanje nečesa
- nesprejemanje kompromisov
- jamranje
- otročarije
- držanje ker ni dosegla svojega
- laganje

Moški imajo radi simpatične ženske s simpatičnimi napakami, smešnimi nosovi, kakšnim kilogramom viška, vsaj včasih nerodne v kuhinji ali kje drugod, ki se v svoji nemoči rade zatečejo v objem …
Ne marajo ženščin, ki so brez napak. Ups, ki se delajo, da so brez napak. Kajti vsi vemo da ni nihče popoln.
 



1Komentarji:


Blogger Ula, 24. januar 2007 ob 12:02

sedaj vsaj vem, zakaj me moški ne marajo:
1. sem posesivna (baje)
2. VEDNO opravljam (baje,LOL) - pa ne drugih žensk, ampak VSE
3. govorim v šifrah (ja, pač nisem direktna)
4. jamram skoz LOL
5. držim se tut vedno, če ne dosežem svojega - trmasta sem ko vrag :D

hvalabogu, da on tudi rad nakupuje in da nisem jaz tipična ženska, ki preživi v Zari 6h in pol ... nimam živcev za brskanje po cunjah ... edino, če mi je kaj všeč, potem prekopljem vse, da najdem številko ...
potem bi sigurno kdo rekel, da lažem (no ja, kokr za koga ;))
kompromis? kaj je že to .D
pogrevanje preteklosti ... glede na to, da nimam nekih bivših fantov, ga res ne morm primarjat recimo z Jako, ker on je bil suh pa s 6packi, blond, pa velik 186, pa dipl.ekonomist, pa v svojem stanovanju, pa 7let starejši, pa teniški igralec, pa Slovenec 100%, pa starša sta bila ločena, pa karavana je vozu, pa smešno glavo je meu, če se dobro spomnim - ma zdej mi je smešna ... mislim, da sta to dva najbolj različna osebka ... in res, brezveze ju je primerjat ... kot bi delu primerjavo med Stanom in Oliom ;)
edina pozitivna stvar je, da NIKOLI ne zamujam ... edino z razlogom, kar je pa zelo redko ... in SOVRAŽIM vse, ki zamujajo ... ne mi nabijat, da si šou 4h prej od doma in si zamudu pou ure ... jebote, sej nisi z MB ... :roll:
pa osladnost pa otročje obnašanje - jao, it makes me sick