<body>
petek, 25. maj 2007
avtor: girl007, 11:53
Na 24ur.com piše:
Bralke ameriškega časopisa In Touch Weekly so izbirale le med igralci, ki bodo ali so igrali v filmih, predvajanih v letošnjem letu.
In tako so pri časopisu naredili lestvico 10ih najbolj seksapilnih moških, ki so nas letošnje leto najbolj očarali.
Sicer zelo trapasta anketa/lestvica, saj je za nami šele dobra tretjina leta. Ampak seveda, Američani ne bi bili Američani, če ne bi iz vsega naredili en velik boom.

Deseto mesto je zasedel Zac Efron. Kdo zaboga je Zac? Nek hudo mlad fant. Ima jih samo 19. Zame mlečnozobci niso prav nič seksi. Khm, me pa mladec nenormalno spominja na mladega Jareda Leta.


Stari maček Matt Damon se bohoti na nezavidljivem 9. mestu.


Takoj pred njim se nahaja, še eden meni neznan osebek, Josh Duhamel. Aaaa, mister Las Vegas. Mmmm, I like. No slika telesa in obraza. Da slučajno ne bo dvomov o njegovem talentu.


Joj še nekdo, ki ga ne poznam. Na sedmem mestu je nekdo, ki ima rit v bradi -> Aaron Eckhart. Ne, ta mi pa resnično ni všeč. Ženske, a ni dovolj en John Travolta?


Uuu, that man I like. No, not like, LOVE! Za številko 6 se skriva Chris Evans. No, kje igra? A je to sploh važno :P?


Na 5.mestu se nahaja sam detektiv iz Črne dalije, bivši moški Scarlett, Josh Hartnett.


Mmmm, prvi in edini "niger" na lestvici. Tyrese Gibson. Hvala, vsaj zanj in četrto mesto ;)


Če ga Felicity noče, si ga bomo pa me privoščile na tretjem mestu. Scott Speedman


Večni Brad Pitt. Ta lep, pa samo drugi. Eh, dragec, Angie ti ne sede.


In končno. Na prvem mestu najdemo, meni že izpetega, dolgočasnega, smotanega Orlanda Blooma. Meni ni všeč. Drugi pa ko voli, nek izvoli ;)