<body>
torek, 26. december 2006
avtor: girl007, 21:05
No pa je konec še enega leta, moram reči, da se je to leto zame odvrtelo zelo hitro, bilo pa je tudi dokaj pestro.

Ob koncu leta se v poslovnem svetu delajo bilance, vsak pri sebi pa razmisli kaj se mu je zgodilo čez leto. Te stvari so zame najpomembnejše, vendar pa niso razvrščene po pomembnosti, saj je to nemogoče razvrstiti:

-z mojim sva zaživela skupaj
-naredila vse izpite za fax
-začela pisati diplomsko nalogo
-več časa preživela s prijateljicami (okrog sebe imam trenutno same the best punce)in z najinimi skupnimi kolegi
-začela živeti bolj zdravo
-zgubila nekaj odvečnih kilogramov
-nehala jemati kontracepcijske tablete
-imam nov avto, moj pa tudi
-začela sva hoditi na odbaojko
-začela sem z aerobiko
-prvič sem bila en teden na jahti
-bila na dopustu z avtom več kot 1300 km od doma (Grčija)
-odločila se da grem nazaj na naravno barvo las
-z mojim sva se odločila, da savnava vsaj enkrat na 14 dni
-bila na lap dancu
-prijateljica je doživela prometno nesrečo, na slovenskih cestah čez 300 mrtvih
-na gorenjskem vlamljajo v hiše in kradejo gotovino
-kolega dobil sinčka, res je fletkan in priden otrok
-v službi imam nov računalnik
-priprave na €
-koncert Dina Merlina
-izgubla se je moja muca Miša, vemdar za sabo pustila ljubkega mucka Orija

Zgodilo se je še veliko več, ampak to mi je najbolj ostalo v spominu.