<body>
petek, 3. november 2006
avtor: girl007, 22:02
No da se malo javim in napišem kaj za moje zveste bralke. ;))
V četrtek je moj "mož" dobil nov avto (no ne nov dejansko, zanj nov). Kupil si je BMW 323i. Priznam da nisem bila najbolj navdušena, ker se mi zdi malo predober avto zanj. Ampak OK, denar je njegov, če ga to veseli naj mu bo. Sicer sem bila ene 2 dni na ignoriranju, ker on se je moral posvečati avtu, ga spucati. No ampak sva se tudi tej novi pridobitvi navadila.
No čez vikend sva hodila malo po obiskih, ter smo se skupaj z najinimi kolegi zelo lepo zabavali in si krajšali čas.
Tudi v ponedeljek sem imela sama prost dan, dragi pa je delal. Iz Ljubljane mi je vlak pripeljal smotko Ulo :)) s katero sva preživeli lep dan (več na njenem blogu).
V torek sva tudi šla na obiske in imela obiske, tako da ni bilo dolgčas, prej pestro.
Nato so bili najbolj temni prazniki celega leta. Prvi november, ko se spomnemo vseh, ki smo jih imeli radi pa so nas nažalost že zapustili.
V sredo smo šli po grobovih, popoldan pa smo imeli doma z družino kuhan kostanj. No pa je bil končno ta dan za nami.
Doma imamo novo pridobitev - pikado in vsak prost trenutek je bil namenjen treniranju tega gostilniškega športa. Moram reči da je prav zabavno.

No v začetku novembra pa prejemam same lepe, zabavne in krasne novice. Živel november in seveda kasneje veseli december s kuhanim vinčkom. Pomoje bomo letos sezono vinčka odprli prej.

Ta vikend pa prinaša zapitje diplome ene kolegice, ter rojstni dan.
To je zaenkrat to, več pa v naslednjem postu.